29 Kasım 2017 Çarşamba

FreeDogeco.in | Kazan | Nedir


    Selamlar!

     Dogecoin'in fiyatını gün ve gün artıyor. Dogecoine para yatırmadığımız her gün maalesef zarar ediyoruz. Eğer cebinizde Dogecoine yatıracak paranız yoksa ve bilgisayar veya cep telefonuyla çok oyalanıyorsanız. Bahsedeceğim sistem TAM size göre!

freedoge.co.in kazanma




     Efendim FreeDoge.co.in diye bir site var. Siteye saate bir uğrayıp Roll (çevirme)  tuşuna basarsanız size belli miktarda satoshi (Bitcoin kuruşu) veriyor.  

   Bence sosyal medyada pek bir şey kazandırmayan gezinize 30 saniyelik bir ara verebilirsiniz(?). Efendim verilen Satoshi oranı DogeCoin dolar karşısındaki değerine göre azalıp artabiliyor. Aslında aldığınız oran dolar bazında hep aynı sadece size ödemeyi DogeCoin ile yaptığı için ona göre ayarlıyorlar.

    FreeDogeco.in'de sadece çevirmeyle değil; aynı zaman da mining, kumar,faiz, çekiliş, referansla da DogeCoin kazanabilirsiniz.



 Mining (Aktif Değil)

      Web browserınız açıkken mining yapabilirsiniz. Ancak benim tecrübelerime göre "yakıtını bile karşılamıyor".  Tabi denemesi bedava isterseniz bi deneyin.

Kumar (Multiply Doge)

Multiply Dogecoin

Efendim benim kumar dediğime onlar "Multiply Doge" yani mealen "DogeCoin'izi katlayın" diyorlar.Şöyle bir görünüme sahip kendisi, ben bu işe hiç girmedim. Kazandırıyor mu kayıp mı ettiriyor bilmiyorum. Tavsiyem siz de uzak durun. Emeğinizi şans gibi bilimsel olmayan şeylerle hiç bir zaman heba etmeyin.

    Sosyal mesajımızı da verdiğimize göre geçelim çekilişe.

Çekiliş (Aktif Değil)

freedogecoin lottery - çekiliş


    Her çevirişinizde (roll)  sistem size DogeCoin'in yanında 2  Lotery Tickets (Çekiliş hakkı ) ve 2 Reward Points (RP) veriyor. Bu çekiliş hakkıyla; hafta da bir yapılan çekilşe katılyorsunuz. Size bir miktar DogeCoin çıkabilir(!).


Referans

    FreeBitco.in'de referans sistemi bulunmaktadır. Sizin referans linkinizle kaydolan bir kişi ne kazanırsa yarısını da size veriyorlar DogeCoin, RP, lotery ticket dahil. Doğrusunu söylemek gerekirse yazının yazılış amacı da bu :). 

    Benim linkimle kayıt olmayı düşünürseniz size minnettar kalırım.  Benim linkimden kayıt olmanız sizi herhangi  bir zarar uğratmaz.  Aksine çok cüzü de olsa aktifliğinize göre size bir miktarı geri dönmüş olacak.


 Kayıt olmak için tıklayınız   http://freedoge.co.in/?r=1456612 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder